понедельник, 27 ноября 2017 г.

Тайм-мениджмънт: инструменти и методи за регулиране

Управление на времето - това е технология, която позволява да се организира собственото си време и подобряване на ефективността на използването му. Погрешно е да се смята, че в упорядочивании на време се нуждаят само изпълнителни директори, мениджъри и офис служители. Всички, на които е планирано за повече от 4-те от ден на ден, могат да се възползват от тази система.


Голяма полза може да донесе управление на времето за майки, в края на краищата всяка жена в декрете може да се оплакват от недостиг на време.


Съдържание: как работи това? Основите муза жениНасоки за управление на времетоинструментиКак да се подобри? Коментари и препоръки

как работи това?


Тези, които вече са запознати с техники за управление на времето, са успели да спестят една трета от живота си. Останалите са принудени да живеят в постоянен стрес, когато работи толкова много, че не знаеш за какво да се хванете.


От ден на ден, от година на година, които съществуваме в атмосферата аврала и твърд цейтнота, рискувате да влязат в болница с нервна срывом.


Така че, точно сега вземете решение за повишаване на производителността на труда и ефективното управление на собствено време.


Основите му


Това е доста обемен понятие, което включва в себе си:


    поставяне на цели;планиране и подреждане на време;разпределението на задачите и управление увреждания;анализ прекарано време;оформяне на време;поставянето на приоритети;съставянето на списъци и др

за жени


Изкуството има време, има огромно значение не само за работещ човек, но и за жените-домакини.


За да се научим ефективно да управлявате времето си, трябва да се подготвите психически, а това означава, че:


    на първо място е необходимо да се успокоя и да спра да бързам. Известно е на всички, че скоростта на решаване на някаква задача е право пропорционална на степента на спокойствие;престани да се страхуваш да не се хване някъде да дойдат или каквото и да било-да направят. Ако взела решение да направи това, в противен случай е по-добре и да не започне;распределяйте задължения. Обърнете се за помощ към роднини и близки хора. Ако това не е възможно, да прибегне до услугите на съответните организации;фиксируйте своите проблеми на хартия;не хватайтесь за няколко неща едновременно;организирайте деня си така, че да е в състояние да преминат с един едър бизнес на други. А що се отнася до малките работи, за да се постигне целта те трябва да изискват минимална вашето внимание;времето за управление, като системата за управление на времето задължително включва почивка. Именно от това, колко време сте прекарали в сън и почивка, ще зависи от вашето състояние.

Насоки за управление на времето


Какво трябва да знаете за принципите на управление на времето? Първото нещо, което специалистите по управление на собствено време съветват – това е план за всичко, нещата на хартия. Работейки със списък на планираните работи, можете да подобрите своята производителност на 25%.


Списък със задачи за утре трябва да се готви на вечерта: тогава, като дойде на работа, вие ще знаете откъде да започнете.


През деня в този списък, можете да направите корекции, като се има предвид значението на предварително планираните дела. След като поредната задача от списъка ще бъде изпълнена, може да започнем и с по-голям ентусиазъм и енергия да се премине към изпълнение на следващата.


Винаги планирайте делата си на принципа "от по-голямо към по-малко": дългосрочно решаване на делото преди краткосрочни и изглежда далеч по решение на всяка задача за определен срок. Не си мислете, че на планиране за повишаване на личната ефективност ще ви отнеме много време: разходите за съставяне на списък с 10% собствено време, вие ще спестите 90% при решаването на проблеми в рамките на деня.


инструменти


С помощта на инструменти за управление на времето, много е важно да се определи най-важното нещо. Да се даде приоритет ще позволи на метод АБВГД. Това означава, че всяка задача в списъка ще има буква, която сочи към приоритет неговото изпълнение. Най-важното нещо със сериозни последствия в случай на неизпълнение, ще бъде отбелязана с буквата "А".


Докато то не бъде изпълнено, да се премине към решаване на задачи под маркировка "B" не може и така нататък. Започване на решаване на някаква задача, я постигнем започнатото дело до край. Ако ще се хвърлят на това дело и постоянно към него да се върне, това не ще допринесе за повишаване на личната продуктивност и дори напротив, ще се намали до 5 пъти.


Важно е първо да реши тези задачи, които ще донесе най-голяма полза и резултат. Ако знаете, че за да отложи това нещо за по-късно няма начин да не започне да го изпълняват незабавно. След това преминете към решаване на важни, но не спешни случаи. Такива неща имат свойството да стават спешни и важни, ако им постоянно се отлага, така че за изпълнението им трябва да се предвиди временна резерв.


Брой спешни, но важни задачи в своя правила трябва да се опита да сведе до минимум и това е само един случай, когато дойде по-удобно на нечия помощ. А несрочные и маловажни дела от списъка може изобщо стачка.


Как да се подобри?


Система за управление на времето за организация на собствен време съветва да се научим да откаже тези, които се опитват да се прехвърлят на вас да решите задачите си, не влизат в списъка на избраните от вас приоритети.


Вие сами трябва да се търсят начини да се откажат от тези безполезни неща, които просто се погълне от вашето време. Например, спрете да седят по форуми и социални мрежи, както и да се вземе за правило да се направи това само след приключване на всички дела, освен това, това ще бъде голям стимул да завърши всичко колкото се може по-бързо.


Ако вие ще разберете как да използвате времето си с най-голяма полза, ще удвоите своя собствена ефективност.


Следете за чистотата на своето работно място и редовно почиствайте бюрото си от ненужните книжа и отломки. При вида на все повече увеличаване на обема на работа, не изпадайте в паника, а спокойно казваш, че не сте робот и можете да направите само толкова, колкото можете.


Най – важното - да направи списък на важност за решаване на проблеми и да се пристъпи към това. Не работете до изтощение. Защото, за да остане в ред, трябва да изглежда добре и се чувстват много добре, а това значи, че в живота винаги трябва да бъде време за почивка и личния си живот!

Комментариев нет:

Отправить комментарий